اسباب بازی سگ گله Digipet

يکشنبه 27 آذر 1401
1:22
کبری

اسباب بازی سگ


اسباب بازی سگ یکی از بهترین لوازم سگ برای انواع نژاد سگ در تمامی رده های سنی می باشد.این وسیله های کاربردی اگر به صورت مناسب و با دقت تهیه شوند خواص و فواید بسیاری خواهند داشت.بسیاری از سگ ها جویدن وسایل مختلف را دوست داشته و علاقه زیادی به این کار دارند. استفاده از اسباب بازی های جویدنی برای سگ ها سبب سرگرمی و جلوگیری از جویدن و خراب کردن وسایل منزل خواهند شد.در انتخاب اسباب بازی سگ باید دقت و توجه لازم را به کار برد.جنس اسباب بازی، نوع آن، اندازه و کاربرد و خواص مختلف از جمله مواردی هستند که باید بسیار به آن توجه کرد.استفاده از جنس های تقلبی و نامرغوب سبب آسیب به سلامت دهان و دندان سگ خواهد شد علاوه بر آن ممکن است بر سلامت جسمانی بدن سگ نیز تاثیرات سویی داشته باشد همچنین جنس های نامرغوب که استحکام خوبی ندارند با جویدن یا گاز گرفتن سگ تکه تکه شده و ممکن است توسط سگ خورده شوند که به دلیل هضم نشدن اسباب بازی ها روده و سیستم گوارشی سگ دچار مشکل خواهند شد.بهترین نوع تشویقی متناسب با نژاد و اندازه سگ انتخاب می شود علاوه بر آن باید نیاز سگ نیز در انتخاب اسباب بازی در نظر گرفته شود.اندازه اسباب بازی باید به گونه ای باشد که به دهان سگ وارد نشده و سبب خفگی او نشود. اسباب بازی های کوچک با ساختار ریز ممکن است در گلوی سگ فرو رفته و او را دچار خفگی کند.

اسباب بازی برای هر سگ باید متناسب با نژاد و سن سگ انتخاب شود. در خرید اسباب بازی برای توله سگ ها باید دقت کافی داشت. توله ها تحرک زیادی دارند و اسباب بازی باید به گونه ای باشد که بتواند انرژی سگ را به خوبی تخلیه کند.با توجه به کنجکاو بودن توله ها و خوردن هر چیز جدید در جهت کشف دنیای پیرامونش، وسایل سرگرمی او نیز باید با این امر متناسب باشد. به علاوه اندازه آن نباید به گونه ای باشد که توله بتواند آن را قورت دهد و دچار خفگی شود.اسباب بازی های دنتال که سبب تحریک رشد دندان سگ می شوند، وسایل بازی برای افزایش و تقویت هوش سگ، وسایلی که دارای مواد معدنی و انواع ویتامین هستند تا نیازهای بدن سگ را تامین کنند و... همگی بهترین نوع اسباب بازی برای توله سگ ها هستند.

با توجه به تنوع و گستردگی انواع اسباب بازی مخصوص سگ، برخی از آن ها به دلیل ساختار و کاربردشان برای سگ ها بسیار سرگرم کننده هستند و طرفداران زیادی دارند.انواع توپ، اسباب بازی های دنتال، عروسک ها، اسباب بازی های تشویقی، وسایل بازی طنابی و کنافی، وسایل بازی صدا دار و... از جمله اسباب بازی های پر طرفدار سگ محصوب می شوند. اسباب بازی هایی که به تقویت مهارت های فیزیکی و ذهنی سگ کمک می کند و همچنین سبب سرگرم شدن او می شود بسیار طرفدار دارند.

اسباب بازی سگ گله Digipet


سگ های نگهبان به دلیل نیاز و ویژگی های خاص بدنیشان به اسباب بازی هایی نیاز دارند که به تخلیه انرژی بدنی آن ها کمک کند همچنین عضلاتشان را تقویت کند.اسباب بازی های دنتال به تمیزی و تیز بودن دندان سگ ها کمک می کند و فک و آرواره های آن ها را تقویت می نماید.اسباب بازی های توپی و دندانی، دیسک های فریزبی، بومرنگ و حلقه ها بهترین نوع برای سگ های نگهبان هستند. اسباب بازی سگ گله Digipet وسایلی مناسب بریا بازی سگ ها می باشد تا روزهای شاد ی را سپری کنند.

اسباب بازی سگ ژرمن

انواع توپ از جمله توپ های پلاستیک، چراغ دار، کنفی، صدا دار و شب تاپ بهترین نوع برای سگ ژرمن هستند. سگ ها عاشق دویدن اند به همین دلیل توپ را دوست دارند.اسباب بازی های طنابی که نقش مسواک را برای سگ ایفا می کنند و همچنین اسباب بازی های شناور در شکل های مختلف از جنس پلاستیک، فوم و لاستیک برای این نژاد سگ بسیار دوست داشتنی می باشند.

اسباب بازی سگ پامرانین

توپ تنیس و توپ های پیچ در پیچ پلاستیکی و ژلاتینی بهترین توپ برای سگ های پامرانین هستند چرا که اندازه آن ها به گونه ای است که در گلوی سگ فرو نرفته و برای سگ بسیار جذاب هستند.

اسباب بازی سگ دخترانه و پسرانه

این اسباب بازی ها بیشتر شکل عروسک های شخصیت دخترانه دارند و بیشتر در رنگ های صورتی و شاد تولید می شوند.انواع توپ ها، اسباب بازی های کنفی و طنابی، وسایل ژله ای و پلاستیکی و عروسک ها در این زیردسته قرار می گیرند که بیشتر برای سگ های ماده تهیه و خریداری می شوند.

اسباب بازی سگ پلاستیکی

همان طور که از نام آن پیداست این نوع از دسته بندی اسباب بازی از جنس پلاستیک تولید و عرضه می شوند.به دلیل ساختار و جنسی که دارند کمتر دچار شکستگی شده و از بین می روند.همچنین این جنس از وسایل انتخاب بسیار خوبی برای توله سگ های می باشند زیرا دچار شکستگی نمی شوند و برای سلامت سگ آسیبی به دنبال نخواهند داشت.

اسباب بازی سگ پیت بول

اسباب بازی های جوجه مرغ از جنس پلاستیک یا سیلیکونی، توپ های پیچ در پیچ پلاستیکی، اسباب بازی های جیرجیر، اسباب بازی های دنتال جنس خوب و مستحکم، اسباب بازی های چوب یا حلقه ای جزو مناسب ترین اسباب بازی ها برای سگ های نژاد پیت بول به شمار می آیند.


موضوعات: حیوانات خانگی,
[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله برترین ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]