تور اسپانیا

يکشنبه 6 آذر 1401
22:20
کبری


تور اسپانیا | تور مادرید | تور بارسلون

کشور اسپانیا یکی از دیدنی‌ترین و شگفت‌ انگیزترین کشورهای‌ اروپایی جهان است که در شبه جزیره ایبری و جنوب غربی اروپا واقع شده است. این کشور که پنجمین کشور بزرگ اروپاست، هر ساله گردشگران و علاقمندان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند و سالانه میلیون ها گردشگر و توریست را می پذیرد و از این لحاظ جزء پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان به حساب می آید که با استفاده از تور اسپانیا که در همه کشور ها وجود دارد به این کشور زیبا سفر کرده و از مناظر و آثار تاریخی این کشور دیدن می کنند.

همین مسئله باعث شده تا آژانس‌های مسافرتی ایرانی شرایطی را فراهم آورند تا علاقمندان برای سفر به این کشور تجربه‌ای متفاوت را کسب نمایند. اما سوال اینجاست که آیا از اطلاعات کافی برای حضور در این کشور و رزرو تور اسپانیا برخوردار هستید؟ در واقع سوال اصلی این است که چه چیزهایی از اسپانیا می‌دانید؟ با توجه به اهمیت این سوال در نزد علاقمندان سفر به اسپانیا، در نظر داریم در ادامه توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم پس با ما همراه باشید.

آب‌ و هوای اسپانیا

مطمئناً زمانی که مقصدی را برای سفر انتخاب می‌کنید، همواره تصور سفری سراسر لذت‌بخش و دل‌انگیز را دارید. این تصور زیبا می‌تواند از طریق سفر به اسپانیا با سواحل خیره‌کننده اش و البته آب‌ و هوای فوق‌العاده دلچسبی که دارد، به واقعیت تبدیل می شود. اگر تور اسپانیا با شرایط بسیار ایده‌آل خود را پیدا کرده‌اید، باید بدانید که این کشور آب‌ و هوای نسبتاً متغیری دارد. در واقع با توجه به منطقه و شهری که برای مسافرت انتخاب می‌نمائید، آب‌ و هوا نیز متفاوت خواهد بود.


موضوعات: گردشگری,
[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

سفر به ترکیه با آژانس گردشگری رز آبی

جمعه 20 آبان 1401
22:38
کبری

شهرهای ترکیه بدون شک یکی از بهترین کشورهای جهان برای بازدید گردشگران هستند و از پر طرفدارترین مقاصد توریستی شناخته می‌شوند. شما می‌توانید سفر خود را از سواحل نفس‌گیر، غذاهای لذیذ و رستوران‌های فوق‌العاده آن شروع کنید تا کارهای برجسته امپراطوری‌های گذشته، مساجد و بناهای تاریخی ترکیه که فرهنگی غنی را در خود جای داده‌اند.

در بخش اول به معرفی شهرهای ترکیه و چند شهر مهم آن پرداختیم و اکنون به دیگر جاهای دیدنی ترکیه اشاره می‌کنیم. اگر برای تعطیلات یا تفریح درپی کشوری توریستی و ارزان قیمت نسبت‌به سایر مناطق خارجی هستید؛ یا به‌زودی قصد سفر به ترکیه دارید حتما در ادامه مطلب با قاصدک24 همراه باشید. همچنین توجه داشته باشید شما می‌توانید برای خرید تور ترکیه و سایر شهرهای ترکیه با ما در تماس باشید.

ازمیر، استانبول آینده

استانبول آینده می‌تواند عنوان بسیار واضحی برای معرفی شهر ازمیر ترکیه (Izmir) باشد زیرا در آینده‌ای نه چندان دور این اتفاق میسرمی‌شود. با اینکه ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه، مملواز امکانات، جاهای دیدنی و از همه مهم‌تر کافه‌های دنج و شیک است؛ هنوز از دید بسیاری از توریستان دور باقی مانده است. ولیکن با سیر صعودی محبوبیت آن، دیری نمی‌پاید که هر توریست، شهر ازمیر ترکیه را پس از استانبول در لیست گردشگری خود جای دهد. بنابراین اگر در شهرهای ترکیه به دنبال استانبولی آرام‌تر، زیباتر و خلوت‌تر هستید به ازمیر بیایید. همچنین توصیه می‌کنیم بازدید از بازار ازمیر ترکیه (Kemeralti) را به آخرین مقصد سفر خود موکول کنید؛ در غیر این صورت با تنوع بسیار زیاد کافه‌ها، رستوران‌ها با غذاهای محلی بی‌نظیر، کلیساها و... دیگر پولی برای ادامه‌ی سفر نخواهید داشت!

شهر ازمیر ترکیه

در ادامه برخی جاهای دیدنی شهرهای ترکیه (ازمیر) را معرفی می‌کنیم:

  • منطقه کوناک (konak) : آثار باستانی مهم ازمیر مانند برج ساعت و آسانسور.
  • منطقه آلسانچاک (Alsancak) : قطب مهمانی و خرید ازمیر.
  • منطقه کارشیاکا (Karsiyaka) : بهترین مکان برای تماشای غروب آفتاب.
  • تفرجگاه و پارک کوردون (kordonboyu) : سواحل نفس‌گیر، معروف ترین پارک ساحلی ازمیر، مکانی عالی برای پاتوق، رستوران‌های مشهور با غذاهای دریایی فوق‌العاده.

استراحتگاه ساحلی

  • شهر آلاچاتی (Alacati) : پایتخت توربین بادی ترکیه، استراحتگاه ساحلی با چشم‌انداز بسیار زیبا و امکانات موج سواری، خیابان‌های رنگارنگ و خانه های سنگی که سرشار از بوی مطبوع نوشیدنی‌ها و غذاهاست.

جزیره کِکوا (کاراولا) ، بهشت کوچک آنتالیا

برای توصیف‌کردن جاذبه های گردشگری این جزیره نیازی به پیداکردن کلمات و توضیحات دشوار نیست زیرا تصاویر محسورکننده‌ی آن به خودی‌خود گویای همه چیز است.

جزیره ککوا

در بین شهرهای جذاب ترکیه، جزیره‌ی غیرمسکونی ککوا (kekova) محل مناسبی برای داشتن یک روز عالی، زیبا و هیجان‌انگیز است. محال ممکن است به این منطقه سفر کنید و در دل طبیعت غرق نشوید. گشت‌وگذار با قایق، غواصی، شنا و جت اسکی لحظات دلپذیری را برای شما رقم خواهند زد. همچنین در مسیر رسیدن به این تمدن گمشده، با روستاهای کوچک و رستوران‌های سنتی‌ای برخورد خواهید کرد که بوی دلپذیر غذاهای ترکی شما را وادار به تست‌کردن آن‌ها می‌کند؛ البته ناگفته نماند برای خرید صنایع دستی این منطقه یا غذاهای محلی آن، هزینه زیادی متقبل نخواهید شد.

جزیره ککوا (Kekova Island) درواقع خرابه‌های یک شهر باستانی بزرگ به‌نام لیکیان (Lycian city) است که پس از زلزله‌ی بزرگی در قرن دوم ویران شد و به زیر آب فرو رفت. امروزه هنوز هم میتوان باقیمانده‌های این شهر را مشاهده کرد که در چند متری زیر آب‌های شفاف مدیترانه جلوه می‌کنند. بنابراین اگر تمایل رفتن به مسافرتی هیجان‌انگیز و بازدید از شهرهای ترکیه دارید،

می‌توانید با مراجعه به وبسایت آژانس گردشگری رز آبی از برنامه تورهای این کشور و اخبار جدید مطلع شوید.

آنکارا، پایتخت تجاری ترکیه یا تفریحی؟

افراد زیادی بر این باور هستند که شهر آنکارا ترکیه (Ankara) فقط پایتخت تجاری با ساختمان‌های بلند و مراکز مدرن است ولیکن باید بدانید جاهای دیدنی آنکارا بسیار بیشتر از چیزی‌ست که تصور می‌کنید. این مکان از شهرهای دیدنی ترکیه چیزی کم ندارد و شما می‌توانید از آثارهای باستانی و مقبره های باشکوه تا رستوران‌ها و کافه‌های شیک آن دیدن کنید. همچنین اگر تمایل‌به کشف رازورمزهای تاریخ ترکیه دارید سری به موزه تمدن آناتولی (Museum of Anatolian Civilizations) بزنید که در بین شهرهای ترکیه منحصربه‌فرد است. این موزه نه تنها دلیل کافی برای گنجاندن آنکارا در برنامه بازدید شما از شهرهای ترکیه است؛ بلکه بهترین مکان برای مطالعه و آگاهی از گستره‌ی کامل تاریخ آناتولی قبل از دوران کلاسیک شناخته می‌شود.

موزه تمدن آناتولی

پربازدیدترین جاذبه آنکارا و مهمترین مکان زیارتی مدرن در شهرهای ترکیه، آرامگاه آتاتورک (آنیت کابیر، Anitkabir) است. شاید برایتان جالب باشد بدانید سخنرانی های آتاتورک در این مقبره با کتیبه های طلاکاری شده چنان شما را حیرت‌زده خواهد کرد که نمی‌توانید بدون عکاسی از این منطقه عبور کنید.

عتیقه فروشی ارگ آنکارا

همچنین می‌توانید در ارگ آنکارا به گشت‌وگذار بپردازید و از مسیرهای پر پیچ‌وخم آن که مملو از کارگاه‌های صنایع دستی سنتی و فروشگاه های عتیقه فروشی است، دیدن کنید. ناگفته نماند که این منطقه‌ی باستانی به دوران بیزانس تعلق دارد و فرصت بی‌نظیری برای خرید سوغاتی است.

از دیگر جاذبه های دیدنی شهرهای ترکیه (آنکارا) :

موزه هنر و مجسمه سازی دولتی (Ankara Painting and Sculpture Museum)

موزه هنر و مجسمه سازی آنکارا

پارک گنچلیک (Gençlik Park) ، فرصت رهایی از شلوغی شهر

دریاچه اِمیر (Eymir Lake) ، محبوب‌ترین استراحتگاه آنکارا

دریاچه اِمیر

آنتالیا و دوستداران سواحل دریایی بِکر

آنتالیا، از شهرهای دیدنی ترکیه و همچنین از مقاصد گردشگری مشهور در دنیا نام برده می‌شود. این شهر مملو از جاهای دیدنی و استراحتگاه‌های لذت‌بخش است. اگر برای داشتن تجربیات منحصربه‌فرد و همچنین روحیه‌بخش آماده هستید؛ به شهر آنتالیا ترکیه (Antalya) سفر کنید. شما می‌توانید پس از انتخاب نحوه‌ی رفتن به آنتالیا یا دیگر شهرهای ترکیه، به قاصدک24 مراجعه کنید و از انواع بلیط‌های موجود، مانند: بلیط هواپیما استانبول، بلیط قطار رجا یا حتی بلیط هواپیما لحظه آخری همچینین تور آنتالیا باخبر شوید.

سواحل آنتالیا

همچنین براساس اولویت‌های موردعلاقه‌ی خود که می‌تواند ابتدا مناطق تاریخی، تفریحی یا طبیعت و فضای سبز باشد؛ می‌توانید به‌ترتیب از دروازه هادریان Hadrian Castle Gate)) ، آکواریوم آنتالیا (Antalya Aquarium) و آبشار دودن (Duden waterfalls) دیدن کنید. ولیکن اگر تمایل‌به گشت‌وگذار در سواحل بی‌نظیر و خیره‌کننده‌ی این شهر دارید که از پرطرفدارترین و بهترین سواحل ترکیه است؛ به منطقه لارا و کنیالتی (Konyaalti) بروید تا لحظات شگفت‌انگیزی را تجربه کنید.


موضوعات: سفر,گردشگری,
[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

راهنمایی سفر به چین با آزانس رز آبی

دوشنبه 9 آبان 1401
20:36
کبری

چین یکی از وسیع و تاریخی ترین کشورهای جهان است که با سفر به آن، گویی به دنیایی دیگر سفر کرده اید! این کشور در منطقه شرق آسیا قرار گرفته و چیزی که باعث جذابیت و محبوبیت آن شده، وجود سنت های قدیمی است که با فرهنگ مدرنیته ادغام شده و در تمام قسمت های چین قابل مشاهده است.

در این مقاله آژانس رز آبی راهنمای شما برای سفر به چین خواهد بود.

با اینکه چین کشوری است که در بین دو موضوع توسعه یافتن و در حال توسعه بودن مانده است، باز هم از هر لحاظی بسیار غنی تر از سایر کشورهای جهان است و همین تغییرات سبب شده تا سالانه گردشگران بسیاری سفر به چین را انتخاب کنند.

مساحت چین حدود 9.6 میلیون کیلومتر مربع می باشد و رتبه دومین کشور بزرگ را به لحاظ وسعت بعد از روسیه به خود اختصاص داده است. چین با 14 کشور دیگر هم مرز بوده و دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی می باشد، به طوریکه از قسمت شرقی و جنوبی با دریای زرد، خلیج کره و سایر آب های آزاد همسایه است. پایتخت چین، پکن است و به طور کلی این کشور حدود 1.3 میلیارد نفر جمعیت دارد و با نظام تک حزبی مدیریت می شود.

در حال حاضر چین، یکی از بزرگترین کشورهایی قدرتمند اقتصادی در دنیاست که در زمینه صادرات و واردات بسیار غنی بوده و همچنین رتبه دومین کشور اقتصادی بزرگ دنیا را از لحاظ تولید ناخالص داخلی به خود اختصاص داده است. اکثر مردم این کشور از نژاد زرد می باشند و با زبان ماندارین صبحت می کنند.

البته برخی از مردم چین که در مناطق دیگری ساکن هستند، با زبان های دیگری سخن می گویند مانند زبان چینی کانتونی. مردم چین دارای دین های مختلفی هستن که برخی از آن ها شامل: بودایی، اسلام، آیین ترسایی، تائوئیسم و کنفسیوس می باشد.

اما همانطور که می دانید چین کشوری پهناور است و برای سفر به آن باید کاملا برنامه ریزی شده عمل کنید، چین مانند ترکیه و آنتالیا و یا سایر کشورهای به اصطلاح دم ستی نیست که همه به آن سفر می کنند، بزرگی این کشور سبب شده تا اکثر گردشگران ترجیح دهند که با تورهای گردشگری چین همراه شوند و یا پیش از اینکه حتی بار و بندیل سفر را ببندند اطلاعاتی کامل و جامع در خصوص هر آنچه که در سفر به چین به آن نیاز پیدا می کنند را جمع آوری کنند تا سفری بی دغدغه و راحت تر داشته باشند، به همین خاطر ما تصمیم گرفته ایم که با تهیه یک سفرنامه کامل و جامع در خصوص راهنمای سفر به چین برای شما عزیزان طراحی کنیم و تمامی اطلاعات لازم در مورد این کشور و نحوه سفر به آن را در اختیارتان قرار دهیم در ادامه با Bestfarsi همراه باشید.

راهنمای سفر به چین گوانجو,راهنمای سفر به چین شانگهای,راهنمای سفر تجاری به چین

وضعیت آب و هوای چین

به همان اندازه که در قاره های اروپایی و آمریکایی آب و هوای متنوع وجود دارد، در سفر به چین هم شاهد آب و هوایی متفاوت خواهید بود که همین موضوع باعث شگفتی تان می شود. پس پیش از سفر به هر نقطه ای از این کشور باید اطلاعاتی کامل در خصوص آب و هوای آن به دست آورید.

آب و هوای چین با توجه به فصول مختلف سال، متفاوت می باشد. برای مثال تابستان های شمال شرقی به شدت گرم و خشک بوده و زمستان هایش هم سرد می باشد. مناطق شمالی و مرکزی هم در اکثر فصل ها با باران های مکرر و آب و هوایی مرطوب روبرو هستند. مناطق جنوب شرقی چین هم در بیشتر اوقات دچار بارندگی های شدید بوده و تابستان هایی نیمه گرمسیری دارد.

اگر قصد سفر به شانگهای یا پکن را دارید، باید بدانید که این دو شهر از لحاظ آب و هوایی شبیه به سواحل جنوب شرقی ایالات متحده هستند و همیشه بارندگی در آن ها وجود دارد که البته در فصل تابستان میزان بارش کمتر می شود. به طور کلی تمامی نقاط چین در ماه های ژوئن و سپتامبر با آب و هوایی نسبتا سرد و بارندگی روبرو هستند و علاوه بر آن ماه ژانویه جزء سردترین ماه سال در چین محسوب می شود و علاوه بر آن چین را جزئی از مناطق موسمی قاره آسیا هم حساب می کنند.

راهنمای رفتن به چین,راهنمای سفر به چین پکن,راهنمای مسافرت به چین

بهترین زمان سفر به چین

بهترین زمان مسافرت به چین، بستگی به این موضوع دارد که شما به کدام منطقه این کشور سفر کنید. بهتر است اول از همه بدترین زمان سفر به چین را بررسی کنیم.

در فصل تابستان یعنی ما بین مرداد و شهریور در مناطق جنوبی چین هوا به شدت شرجی شده و بارش ها به اوج خود می رسد و از همه مهم تر طوفان های تابستانی هم شروع می شوند، به همین دلیل شرایط برای سفر به چنین مناطقی برای مسافرن کاهش می یابد. پس با این تفاسیر اگر قرار است در چنین فصلی به چین سفر کنید، بهتر است به مناطق دیگر بروید مانند مناطق شمالی، چراکه بهترین زمان بازدید از مناطق شمالی چین، فصل تابستان است.

مغولستان داخلی، منطقه تبت و نواحی کوهستانی از جمله مناطقی هستند که شما در این فصل می توانید از آن ها بازدید کنید. از جمله تفریحات لذت بخش و محبوب چین کروز سواری و تفریحات آبی هستند، پس بهتر است که در فصل تابستان سفر به مناطق جنوبی را فراموش کرده و به شمال چین رفته و از آن جا لذت ببرید.

اگر هم بخواهید در دیگر فصل های سال به این کشور سفر کنید باید کاملا از شرایط آن آگاه باشید. به طور کلی نمی توان گفت که بهترین زمان سفر به چین، باید حتما یک فصل به خصوص از سال باشد، چراکه شما می توانید در هر فصلی از سال به چین بروید اما باید بهترین مناطق چین را در آن زمان و آن فصل انتخاب کنید.

برای مثال فصل بهار یکی از بهترین و شگفت آورترین فصل ها برای سفر به مناطق و شهرهای شمالی چین است. بدون شک در بهار هر کشوری و هر منطقه از جهان به اوج زیبایی خود می رسد که چین هم از این قضیه مستثنی نیست، خصوصا برای آن دسته از افرادی که عاشق طبیعت گردی و تماشای مناظر دل انگیز هستند.

راهنمای سفر چین,سفر به چین,بهترین زمان سفر به چین

فصل زمستان چین، یکی از خلوت ترین فصول برای دیدن جاذبه های گردشگری چین است، چراکه اکثر مناطق آن به شدت سرد می شوند و همین باعث می شود تا کمتر کسی به فکر سفر به این کشور بیفتد.

اما یکی از مزایایی که این فصل دارد، این است که شما می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید و سفری نسبتا ارزان تر به چین داشته باشید. علاوه بر آن می توانید در فستیوال هایی که در این فصل برگزار می شوند هم شرکت کرده و از تفریحات زمستانه آن مانند رفتن به پیست اسکی لذت ببرید.

و اما نوبتی هم که باشد نوبت فصل زیبا و هزار رنگ پاییز است که می توان گفت در میان همه فصل ها، پاییز بهترین زمان برای سفر به چین است آن هم از اواخر مهر تا اواخر آذرماه. بهترین مناطق پاییزی چین، مناطق و شهرهای جنوبی هستند که طبیعت زیبای شان در فصل پاییز بی نظیرتر از هر زمان دیگری می شود. پیشنهاد می کنیم که در این فصل به شهرپکن، کونمینگ بروید و از مناطق طبیعی دره جیو ژایگو، کوهستان هونگ شان هم دیدن کنید.

راهنمای سفر به چین گوانجو,راهنمای سفر به چین شانگهای,راهنمای سفر تجاری به چین

شرایط زندگی در چین

در سال های اخیر شرایط از هر لحاظی برای شهروندان چینی راحت تر شده به طوریکه حقوق ها به صورت چشمگیری افزایش یافته و همین باعث شده تا سطح زندگی شهروندان معمولی چینی بهتر از سایر کشورهای جهان باشد.

این موضوع تاثیر خوبی بر روی زندگی کسانی دارد که حتی تابعیت کشور چین را هم ندارند و به قصد تحصیل یا زندگی مهاجرت کرده اند گذاشته است. به طور کلی چین در وضعیت فعلی، استانداردهای لازم را برای اینکه با کشورهای سطح بالا وارد رقابت شود را دارد و شرایط زندگی در آن بسیار مطلوب می باشد.

از دیگر دلایلی که چین به یکی از کشورهای مناسب برای اقامت و زندگی است می توانیم به موضوعات زیر اشاره کنیم:

  • شرایط تحصیلی مناسب و سطح آموزش بسیار بالا برای تمامی مقاطع تحصیلی
  • دستمزدها و در آمدهای بالا از کار
  • امنیت بسیار بالا در جامعه
  • تضمین از لحاظ شرایط بهداشتی و سلامتی
  • خانه های با اجاره های مقرون به صرفه و مدرن
  • وجود وسایل نقلیه مجهز و مدرن و قطارهای پر سرعت
  • به صرفه بودن هزینه استفاده از وسایل نقلیه و رفت و آمد

موضوعات: گردشگری,
[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

معرفی تور انگلستان

دوشنبه 9 آبان 1401
13:16
کبری

تور انگلستان

کشور "سبز و آرام" که از کودکی با تماشای فیلم های آن، هزاران رویا در ذهن خود می بافتیم. تماشای مناظر بکر، قدم زدن در خیابان های لندن، گردش در قلعه های افسانه ای یا حتی سواحل بی نظیری که بارها جوایز مختلفی برنده شده اند، پکیج کاملی برای کسانی است که تور انگلستان را انتخاب می کنند. با تور انگلستان، نه تنها از اماکن مرموز قدیمی آن بازدید کرده و در دل تاریخ، کاوش می کنید، بلکه مناظری طبیعی نیز محصورتان کرده و هوش از سرتان می پراند. انگلستان می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای اولین سفر خارجی باشد چراکه کمتر کسی زبان مردم آن را نمی شناسد.

چرا تور انگلستان را انتخاب کنیم؟

انگلستان کشوری توسعه یافته و هزینه سفر به آن زیاد است. با این حال دلایل بسیاری برای انتخاب تور انگلستان وجود دارد.

  • نوار های ساحلی بی نظیر
  • سرزمینی بهشتی برای علاقه مندان به هنر
  • زنده و جاری بودن تاریخ در تمام گوشه و کنار کشور
  • دریاچه های شگفت انگیز
  • مردمی که به زیبایی سنن خود را اجرا می کنند

مناظر طبیعی نفس گیر انگلستان

سون سیسترز

اگر می خواهید تصویری رویایی، درست شبیه کارتون های انگلیسی را ببینید، راهی پارک ملی "ساوت دان" شده و به سمت رودخانه "کاکمر" بروید. رنگ سفید هفت تپه گچی که چون دیواره ای در کنار رودخانه قرار دارند، در میان قاب نگاه تان مثل کوهی از الماس می درخشند. این ۷ تپه کوچک و بزرگ، طبیعی بوده و با فرسایش ایجاد شده است.

اسکافل پیکه

کوه های اسکافل پیکه یکی از آن جاهایی است که با تماشایش، تا آخر عمر خاطراتش را تعریف می کنید. بلند ترین کوه اسکافل پیکه در حدود ۱۰۰۰ متر ارتفاع داشته و مرتفع ترین نقطه در انگلستان نیز هست. کوه هایی که تنوع رنگی گیاهان وحشی، رنگ های عجیبی به آن ها زده و گردشگران را به حیرت می اندازند.

ویناتس پس

طبیعت انگلستان برای کوله گرد ها، بهشتی بی نظیر است. ویناتس پس نیز یکی از جاهایی است که نباید در تور انگلستان از دست بدهید. کوه های آهکی و صخره های عظیم الجثه ای که انگار دل کوه را شکافته و به هر جهتی سر بر آورده اند، حسابی شما را مات خود خواهند کرد. ویناتس پس یکی از بهترین مسیر های طبیعت گردی انگلستان است.

کانیستون واتر

اگر با دیدن آنشرلی، محو دریاچه روستای محل زندگی اش می شدید، خبر واقعی بودن این دریاچه، حتما خوش حال تان می کند. درست در دل منطقه "لِیک" دریاچه ای را می بینید که با درختان زیاد اطرافش، نقطه ای بکر و خلوت است. برای گذراندن رویایی ترین گردش، به کنار دریاچه رفته و اگر شناگر خوبی هستید، از شنا غافل نشوید.

دِردل دور

طاقی صخره ای که ساحل سرخ و دریای فیروزه ای را به هم متصل کرده و به علت دور دست بودنش، محلی جذاب برای پیک نیکی به یاد ماندنی است. شب هنگام آتشی روشن کرده و بالای طاق دردل دور بنشینید. درست همان موقع که زیر درخشش ماه، در آسمان بی کران غرق شده اید، گوش تان از صدای امواج کوچک، پر می شود.

صخره های بیرهام

صخره های عجیب و معروف بیرهام که هر توریستی را به دشت "یورکشیر" می کشاند. عجیب است که صخره هایی به ارتفاع ۱۰ متر، روی نقاط صقل کوچکی قرار گرفته و هرگز واژگون نمی شوند. قدم زدن در دشت های سرسبز یورکشیر و تماشای صخره های بیرهام، پیشنهادی است که به تمام مسافران تور انگلستان داده می شود. این صخره ها توسط سازمان گردشگری انگلستان تحت حفاظت هستند.

مالهام کُو

مالهام کو صخره ای عظیم که است که توسط آبشاری بزرگ در عصر یخبندان تشکیل شده است. طرفداران فیلم های هری پاتر نیز اگر باهوش باشند، مالهام کو را در این فیلم دیده اند. این صخره سنگی بزرگ، یکی از جذاب ترین نقاط گردشگری در تور انگلستان و انتخاب مناسبی برای طبیعت گردی است.

اماکن تاریخی مرموزی که هیچ توریستی نباید از دست بدهد

انگلستان تاریخی غنی دارد و همواره پادشاهان بزرگی سکان هدایت آن را به دست داشته که نامشان در تاریخ ثبت شده است. تاریخ در شهر های انگلستان، زنده است. به طوری که با بیرون آمدن از یک مرکز خرید بزرگ و مدرن، با یک ساختمان تاریخی مواجه می شوید. بعضی از ابنیه تاریخی نیز در طبیعت قرار دارند و پای شما را به گردش در کشور سبز می کشانند.

استون هنج

معروف ترین بنای تاریخی در انگلستان که هنوز هم راز آن کشف نشده، استون هنج است. تخته سنگ هایی غول آسا که کنار هم قرار گرفته و از نظر مورخان، بین ۵۰۰۰ تا ۶۵۰۰ سال قدمت دارند و به عصر برنز برمی گردند. در هنگام بازدید از استون هنج، تنها نباشید. گردش دست جمعی خوش آیند تر است.

بیگ بن و برج الیزابت

بیگ بن، سومین ساعت بزرگ ایستاده جهان و معروف ترین آن ها است. برجی که این ساعت را حفظ می کند، برج الیزابت بوده و عوام، آن را برج ساعت می نامند. برج الیزابت در اواخر قرن ۱۹ ساخته شده و امروز یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری در لندن هست.

کاخ باکینگهام

بدون شک، باکینگهام یکی از زیبا ترین کاخ های سلطنتی در جهان امروز است. کاخی که از ابتدای قرن ۱۸، محل زندگی دوک باکینگهام و اکنون خاندان سلطنتی انگستان در آن سکونت دارند. این کاخ برای گردشگران آزاد بوده و سالانه هزاران نفر از آن بازدید می کنند. با این حال واضح است که گردشگران اجازه بازدید از تمام ۷۷۵ اتاق آن را ندارند.

پل لندن

پل شگفت انگیزی که مهندسان معمار، آن را طی ۸ سال ساخته و یکی از مهم ترین دلایل توسعه لندن به شمار می رود. بنای این پل متعلق به قرن ۱۹ بوده و متحرک بودن آن، اجازه عبور کشتی ها را در رودخانه تایمز می دهد.


سایر نقاط گردشگری در تور انگلستان

در این کشور، به هر جا که نگاه کنیم، جاذبه ای منحصر به فرد را می بینیم. در ادامه، تعدادی از آن ها را نام می بریم.

  • چشم لندن و شهربازی منحصر به فرد انگلستان
  • دانشگاه تاریخی کمبریج
  • صخره بزرگ چدار جرج
  • جزیره نیدلز
  • غار کپینگ گیل
  • آبشار های فورس

بهترین فصل برای تور انگلستان

بهترین زمان سفر به انگلستان، ماه هایجولای و آگوست است. در این زمان، شاهد کمترین میزان بارش در انگلستان هستید و می توانید با فراغ بال، از سفرتان لذت ببرید. همچنین هزینه اقامت و ورودی اماکن دیدنی در این زمان، افزایش می یابد.

با این حال ماه های می تا ژوئن و سپتامبر نیز هوا فوق العاده بوده و هزینه ها به گرانی فصل پر سفر نیست. در بهار از زنده شدن طبیعت، غرق حیرت و در پاییز، محسور جلوه گری رنگ های طلایی و سرخ درختان می شوید.


موضوعات: گردشگری,
[ بازدید : 16 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

معرفی تور مجارستان

شنبه 7 آبان 1401
21:25
کبری

تور کشور مجارستان

آیا می‌دانید تور مجارستان یکی از مناسب‌ترین تورهای گردشگری بوده که شما می‌توانید از آن استفاده نموده بهترین و خاطرات را به جا بگذارید؟ آیا می‌دانید امکان رزرو تور مجارستان ارزان نیز فراهم شده است؟ امکانات تور مجارستان بسیار استاندارد می‌باشد. در متن زیر از جاذبه‌های گردشگری تور مجارستان صحبت می‌نماییم و روش‌های ارزان رزرو این تور را به اشتراک میگذاریم.

معرفی کشور مجارستان

مجارستان یکی از کشورهای اروپای مرکزی است. این کشور عضو اتحادیه اروپا می‌باشد. این کشور یکی از کشورهای توریستی بسیار ایده آل در جهان است. کشوز مجارستان در مرکز اروپا قرار گرفته و از این رو دسترسی به آن بسیار آسان است. شهرهای تاریخی این کشور اغلب چشم نواز بوده و شهرهای کوچک آن بسیار ایده آل و قابل قبول است. توجه نمایید که شما می‌توانید با سفر به کشور مجارستان از تمامی زیبایی‌های آن بهره‌مند شوید.

بزرگ‌ترین دریاچه اروپای مرکزی در کشور مجارستان قرار گرفته است و از این رو دارای بهترین وضعیت گردشگری می‌باشد. این کشور دارای دشتی بسیار بزرگ است و ارتفاعات دیده شده در کشور مجارستان نقش مهمی در جذب توریست به این کشور دارد.

اطلاعات ضروری در تور مجارستان

ساعت رسمی این کشور در مقایسه با تهران دو ساعت و نیم عقب‌تر است. مجارستان از لحاظ زمانی در منطقه UTC قرار دارد. زبانی که در این کشور استفاده می‌شود زبان مجاری می‌باشد. واحد پول در این کشور فورینت بوده که معادل 12/9 تومان می‌باشد.

در این کشور از +۳۶ استفاده می‌شود و شماره ۱۱۲ از دسته شماره‌های چندمنظوره می‌باشد. با شماره‌گیری این شماره می‌توانید از زبان‌های انگلیسی و آلمانی نیز استفاده نمایید. فراموش نکنید که پس از تماس در کمتر از ۳ ثانیه موقعیت مکانی تماس‌گیرنده مشخص خواهد شد.

در صورت استفاده از آمبولانس می‌توانید از شماره ۱۱۴ استفاده نموده و شماره‌ای که برای آتش‌نشانی در نظر گرفته شده است ۱۰۵ است. شما با استفاده از تور مجارستان و در صورتی که بخواهید در این کشور رانندگی نمایید می‌بایست از سمت راست استفاده نمایید. بهترین فرودگاه در تور مجارستان فرودگاه بین‌المللی بوداپست بوده و از دیگر فرودگاه‌های معتبر می‌توان به فرودگاه دبرسن اشاره نمود.

وضعیت آب‌وهوایی در تور مجارستان

اگر می‌خواهید از تور مجارستان استفاده نمایید و در واقع به این کشور سفر نمایید می‌بایست این کشور را در فصل‌های مختلف به دقت شناسایی نمایید. کشور مجارستان دارای دمایی متغیر است. در واقع در این کشور دما از ۲۰- تا ۴۰ درجه در گردش است. شاید هرگز نتوان به دقت تشخیص داد که بارش باران در چه زمان‌هایی در این کشور دیده شود، این موضوع به دلیل آب‌وهوای قاره‌ای مجارستان می‌باشد. از روزی را با گرمای داغ شروع نمایید احتمال اینکه در نهایت وزش بادی شدید پیش روی شما باشد بسیار زیاد است.

توجه نمایید که در این کشور میزان بارندگی در قسمت‌های غربی بسیار بیشتر از سایر قسمت‌ها می‌باشد. در فصول کم بارش امکان خشکسالی در این کشور وجود دارد. دشت بزرگی در این کشور دیده می‌شود که دارای جو آب‌وهوایی نامنظم می‌باشد. تور مجارستان در فصل‌های بهار و پاییز بسیار عالی می‌باشد زیرا در این فصل‌ها هوا بسیار مطبوع و ملایم است. زمستان مجارستان سرد و یخبندان است.


موضوعات: سفر,گردشگری,
[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

آژانس مسافرتی رز آبی و سفر های اروپایی

چهارشنبه 29 تير 1401
21:13
کبری

آژانس مسافرتی رز آبی و تور های اروپایی



شهرهای نمادین، مناظر خیره کننده، ترکیبی از فرهنگ ها – چیزهای زیادی برای تجربه در سراسر این قاره باورنکردنی وجود دارد. در سفر با تور اروپا رز ابی می‌توانید همه آن‌ها را در سفری گسترده در سراسر قاره ببینید. هنگام بازدید از مکان‌های دیدنی معروف لندن، نمونه‌برداری از بهترین شراب‌های پاریس، یا گم شدن در کوچه پس‌کوچه‌های رم، در زمان به عقب برگردید. چه بخواهید در سفر دریایی دانوب استراحت کنید، چه بخواهید کفش های پیاده روی خود را در ایسلند بپوشید، در تور اروپا چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد.

جزایر بریتانیا

تور بریتانیای کبیر – جزیره‌ای متشکل از انگلستان، اسکاتلند و ولز – می‌تواند شما را به قلعه‌های قرون وسطایی، دهکده‌های جذاب، قلاب‌های وحشی، خرابه‌های باستانی و شهرهای شلوغ ببرد. ارتفاعات و دریاچه‌ها را کاوش کنید، خرابه‌های باستانی را بیابید. تور اسکاتلند همه چیز را دارد! زمانی که در بریتانیا هستید، حتماً از بلفاست، لندندری و گذرگاه افسانه‌ای غول‌پیکر در شهرستان آنتریم، جزیره شمالی دیدن کنید.

و چه کسی می تواند در برابر جذابیت ایرلند مقاومت کند؟ دوبلین به‌خاطر ساختمان‌های تاریخی‌اش، از جمله قلعه دوبلین، کلیسای جامع سنت پاتریک، کالج ترینیتی و کتاب کلز مشهور است.

اروپای غربی

غذاهای لذیذ، شراب، معماری زیبا، موزه‌های در سطح جهانی، مد بالا، مناظر خیره‌کننده – همه مواد لازم برای یک تعطیلات عالی فرانسوی! کانال‌های زیبا، آسیاب‌های بادی جذاب، مزارع دیدنی لاله‌ها، کلوخ‌ها و دوچرخه‌ها—سفر به هلند مانند گام برداشتن در زمان است.

از پائلا تا پنیسکولا، تاپاس تا تولدو، در تعطیلات اسپانیایی خود را در فرهنگ پر جنب و جوش شبه جزیره ایبری غوطه ور شوید.

تور اسپانیا را در مادرید – مرتفع‌ترین پایتخت اروپا – آغاز کنید و پلازا مایور، گران ویا، پوئرتا دل سول و فواره سیبلس را ببینید.

به پرتغال سفر کنید و سنت آن را به عنوان یکی از قدرت‌های دریایی بزرگ اروپا، موسیقی گیتار فادو و شراب بندری از تاکستان‌های کنار دره رودخانه دورو کشف کنید.

بیشتر در شرق، می توانید در تور سوئیس، هوای مطبوع کوهستانی را از پشت بام اروپا تنفس کنید. از ماترهورن تا استانسرهورن، کوه های آلپ باشکوه سوئیس 60 درصد از کشور را پوشش می دهند. و یک تور آلمان می تواند شما را از افسانه های برادران گریم در جنگل سیاه به زاکسن و گنجینه های فرهنگی درسدن به شهر باستانی کلن در رود راین ببرد.

اسکاندیناوی

در تعطیلات سوئد، میراث وایکینگ ها و مناظر خیره کننده اسکاندیناوی را کشف کنید. تعطیلات نروژ مسافران را به لذت بردن از فرصت‌های باورنکردنی در فضای باز، از جمله پیاده‌روی، کایاک سواری، ورزش‌های برفی و صخره‌نوردی تشویق می‌کند.

اروپای جنوبی

تعطیلات ایتالیا را در شهر ابدی رم با مکان‌های نمادینی از جمله فروم رومی، پله‌های اسپانیایی، فواره تروی، کولوسئوم و پانتئون آغاز کنید. در سراسر دریای ایونی، یونان به خاطر تاریخ، جزایر غرق شده دریای اژه و مردمان خونگرم و مهمان نوازش مشهور است.

اروپای شرقی

با سفر به بوسنی و هرزگوین در شبه جزیره بالکان، از مسیر پرتحرک خارج شوید. کرواسی بازدیدکنندگان را به سمت آب‌های دریای آدریاتیک، شهرهای قرون وسطایی و پارک‌های ملی زیبا جذب می‌کند.

از میراث تزاری گرفته تا انزواطلبی شوروی گرفته تا عرفان مدرن آن، تور روسیه شبیه هر تعطیلاتی است که قبلاً رفته اید. ریشه های فرهنگی ترکیه که ترکیبی منحصر به فرد از شرق و غرب است، تقریباً از هر امپراتوری بزرگ اوراسیا سرچشمه می گیرد.

تور اروپا در آژانس مسافرتی رز آبی از شیر عسل تا زعرفران اروپایی .

قاره اروپا یکی از پیشرفته‌ترین قاره‌ها در جهان بوده که در تولید و توسعه انواع مکاتب فکری و ادبی، موسیقی، فرهنگ، سیستم‌های حکومتی مبتنی بر دموکراسی و ارزش‌های انسانی در جهان پیشرو است.

همین ویژگی‌های سبب جذابیت این قاره سرسبز در سفر با توراروپا می‌شود و گردشگران را از سراسر جهان به سمت خود می‌کشاند. البته جدای از توسعه‌های شگرف پیش‌گفته، قاره اروپا در تولید و توسعه انواع تکنولوژی، صنایع مختلف، کشاورزی پیشرفته و بخش خدمات نظیر توسعه صنعت توریسم و رونق تور اروپا در بازار جهانی بسیار موفق عمل کرده است. این قاره کوچک با ده میلیون کیلومتر مربع دارای ۷۳۰ میلیون نفر جمعیت است که علاوه بر اینکه شرایط بسیار خوبی برای زندگی ساکنان خود فراهم آورده اقدام به جذب افراد متخصص و تحصیل‌کرده از سایر کشورها نیز می‌کند. جذابیت‌های این قاره توریستی توانسته است بازار مناسبی با توسعه تور اروپا ایجاد کند و مسافران را به وجد آورد. اروپا دارای پنجاه کشور بوده که همه در اتحادیه اروپا یا محدوده شینگن قرار گرفته که به جرات می‌توان گفت هر کدام از آن‌ها در زمینه‌هایی توسعه یافته و پیشرو هستند. برای مثال کشورهایی مانند اسپانیا و سوئیس که در زمینه‌های متعددی نظیر کشت زعفران، محصولات لبنی و عسل و ... معروف هستند. در ادامه با ما همراه شوید تا اطلاعات دقیق‌تری در مورد این دو کشور در مسافرت با تور اروپا در آژانس مسافرتی رز آبی به دست آوردید.

تور سوئیس؛ سرزمین شیر و عسل اروپا

شاید اسم کشور سوئیس با القاب و عناوین زیادی در ذهن‌مان متبادر شود برای مثال از آن با عنوان بهشت اروپا، کشور دریاچه‌ها، بانک ساعت جهان، کشور دارای سیستم بانکداری پیشرفته، سرزمین گاو شیرده و تولید عسل یاد می‌شود. تور اروپا با وجود دیدار از سوئیس می‌تواند بسیار شگفت‌انگیز و دلپذیر باشد چرا که در واقع بهشت روی زمین را می‌توان در این کشور دید. انتخاب تور سوئیس به عنوان یک گزینه ایده‌آل می‌تواند پاسخگوی حس کنجکاوی و هیجان مسافران علاقه‌مند به سفر باشد. این کشور با هزار کیلومتر مربع وسعت توانسته است نیاز قاره اروپا به شیر، عسل و شکلات را به بهترین نحو تامین کند و حتی به کشورهای دیگر نیز صادر نماید. مسلما بخشی از تفریح و لذت تور اروپا با تماشای منابع و زیبایی بکر و طبیعی سوئیس تکمیل می‌شود. در واقع از آنجا که بیشتر مساحت این کشور را نواحی کوهستانی تشکیل داده لذا از پتانسیل خوبی برای کشاورزی برخوردار نیست اما در عوض اکثر مزرعه‌های سوئیس به چراگاه‌های برای گاوهای شیرده و سایر چرندگان تبدیل شده است. در تور اروپا بیشتر گردشگران ممکن است جذب زیبایی‌های بی‌نظیر این کشور شوند اما عده‌ای نیز امکان دارد صنایع لبنی و پنیر فوندو سوئیس برای‌شان جذاب باشد. البته نباید فراموش کرد که سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان بوده که از نظر آزادی‌های اجتماعی، کیفیت زندگی، شاخص توسعه انسانی و رقابت‌پذیری اقتصادی، شفافیت دولتی و ... در صدر کشورهای جهان قرار دارد. این عوامل نیز از مهم‌ترین فاکتورهای جذب توریست‌ها با تور اروپا به مقصد سوئیس بوده و باعث توسعه صنعت گردشگری آن نیز شده است.


موضوعات: سفر,گردشگری,
[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

آژانس مسافرتی رز آبی و سفر های اروپایی

چهارشنبه 29 تير 1401
21:12
کبری

آژانس مسافرتی رز آبی و تور های اروپایی



شهرهای نمادین، مناظر خیره کننده، ترکیبی از فرهنگ ها – چیزهای زیادی برای تجربه در سراسر این قاره باورنکردنی وجود دارد. در سفر با تور اروپا رز ابی می‌توانید همه آن‌ها را در سفری گسترده در سراسر قاره ببینید. هنگام بازدید از مکان‌های دیدنی معروف لندن، نمونه‌برداری از بهترین شراب‌های پاریس، یا گم شدن در کوچه پس‌کوچه‌های رم، در زمان به عقب برگردید. چه بخواهید در سفر دریایی دانوب استراحت کنید، چه بخواهید کفش های پیاده روی خود را در ایسلند بپوشید، در تور اروپا چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد.

جزایر بریتانیا

تور بریتانیای کبیر – جزیره‌ای متشکل از انگلستان، اسکاتلند و ولز – می‌تواند شما را به قلعه‌های قرون وسطایی، دهکده‌های جذاب، قلاب‌های وحشی، خرابه‌های باستانی و شهرهای شلوغ ببرد. ارتفاعات و دریاچه‌ها را کاوش کنید، خرابه‌های باستانی را بیابید. تور اسکاتلند همه چیز را دارد! زمانی که در بریتانیا هستید، حتماً از بلفاست، لندندری و گذرگاه افسانه‌ای غول‌پیکر در شهرستان آنتریم، جزیره شمالی دیدن کنید.

و چه کسی می تواند در برابر جذابیت ایرلند مقاومت کند؟ دوبلین به‌خاطر ساختمان‌های تاریخی‌اش، از جمله قلعه دوبلین، کلیسای جامع سنت پاتریک، کالج ترینیتی و کتاب کلز مشهور است.

اروپای غربی

غذاهای لذیذ، شراب، معماری زیبا، موزه‌های در سطح جهانی، مد بالا، مناظر خیره‌کننده – همه مواد لازم برای یک تعطیلات عالی فرانسوی! کانال‌های زیبا، آسیاب‌های بادی جذاب، مزارع دیدنی لاله‌ها، کلوخ‌ها و دوچرخه‌ها—سفر به هلند مانند گام برداشتن در زمان است.

از پائلا تا پنیسکولا، تاپاس تا تولدو، در تعطیلات اسپانیایی خود را در فرهنگ پر جنب و جوش شبه جزیره ایبری غوطه ور شوید.

تور اسپانیا را در مادرید – مرتفع‌ترین پایتخت اروپا – آغاز کنید و پلازا مایور، گران ویا، پوئرتا دل سول و فواره سیبلس را ببینید.

به پرتغال سفر کنید و سنت آن را به عنوان یکی از قدرت‌های دریایی بزرگ اروپا، موسیقی گیتار فادو و شراب بندری از تاکستان‌های کنار دره رودخانه دورو کشف کنید.

بیشتر در شرق، می توانید در تور سوئیس، هوای مطبوع کوهستانی را از پشت بام اروپا تنفس کنید. از ماترهورن تا استانسرهورن، کوه های آلپ باشکوه سوئیس 60 درصد از کشور را پوشش می دهند. و یک تور آلمان می تواند شما را از افسانه های برادران گریم در جنگل سیاه به زاکسن و گنجینه های فرهنگی درسدن به شهر باستانی کلن در رود راین ببرد.

اسکاندیناوی

در تعطیلات سوئد، میراث وایکینگ ها و مناظر خیره کننده اسکاندیناوی را کشف کنید. تعطیلات نروژ مسافران را به لذت بردن از فرصت‌های باورنکردنی در فضای باز، از جمله پیاده‌روی، کایاک سواری، ورزش‌های برفی و صخره‌نوردی تشویق می‌کند.

اروپای جنوبی

تعطیلات ایتالیا را در شهر ابدی رم با مکان‌های نمادینی از جمله فروم رومی، پله‌های اسپانیایی، فواره تروی، کولوسئوم و پانتئون آغاز کنید. در سراسر دریای ایونی، یونان به خاطر تاریخ، جزایر غرق شده دریای اژه و مردمان خونگرم و مهمان نوازش مشهور است.

اروپای شرقی

با سفر به بوسنی و هرزگوین در شبه جزیره بالکان، از مسیر پرتحرک خارج شوید. کرواسی بازدیدکنندگان را به سمت آب‌های دریای آدریاتیک، شهرهای قرون وسطایی و پارک‌های ملی زیبا جذب می‌کند.

از میراث تزاری گرفته تا انزواطلبی شوروی گرفته تا عرفان مدرن آن، تور روسیه شبیه هر تعطیلاتی است که قبلاً رفته اید. ریشه های فرهنگی ترکیه که ترکیبی منحصر به فرد از شرق و غرب است، تقریباً از هر امپراتوری بزرگ اوراسیا سرچشمه می گیرد.

تور اروپا در آژانس مسافرتی رز آبی از شیر عسل تا زعرفران اروپایی .

قاره اروپا یکی از پیشرفته‌ترین قاره‌ها در جهان بوده که در تولید و توسعه انواع مکاتب فکری و ادبی، موسیقی، فرهنگ، سیستم‌های حکومتی مبتنی بر دموکراسی و ارزش‌های انسانی در جهان پیشرو است.

همین ویژگی‌های سبب جذابیت این قاره سرسبز در سفر با توراروپا می‌شود و گردشگران را از سراسر جهان به سمت خود می‌کشاند. البته جدای از توسعه‌های شگرف پیش‌گفته، قاره اروپا در تولید و توسعه انواع تکنولوژی، صنایع مختلف، کشاورزی پیشرفته و بخش خدمات نظیر توسعه صنعت توریسم و رونق تور اروپا در بازار جهانی بسیار موفق عمل کرده است. این قاره کوچک با ده میلیون کیلومتر مربع دارای ۷۳۰ میلیون نفر جمعیت است که علاوه بر اینکه شرایط بسیار خوبی برای زندگی ساکنان خود فراهم آورده اقدام به جذب افراد متخصص و تحصیل‌کرده از سایر کشورها نیز می‌کند. جذابیت‌های این قاره توریستی توانسته است بازار مناسبی با توسعه تور اروپا ایجاد کند و مسافران را به وجد آورد. اروپا دارای پنجاه کشور بوده که همه در اتحادیه اروپا یا محدوده شینگن قرار گرفته که به جرات می‌توان گفت هر کدام از آن‌ها در زمینه‌هایی توسعه یافته و پیشرو هستند. برای مثال کشورهایی مانند اسپانیا و سوئیس که در زمینه‌های متعددی نظیر کشت زعفران، محصولات لبنی و عسل و ... معروف هستند. در ادامه با ما همراه شوید تا اطلاعات دقیق‌تری در مورد این دو کشور در مسافرت با تور اروپا در آژانس مسافرتی رز آبی به دست آوردید.

تور سوئیس؛ سرزمین شیر و عسل اروپا

شاید اسم کشور سوئیس با القاب و عناوین زیادی در ذهن‌مان متبادر شود برای مثال از آن با عنوان بهشت اروپا، کشور دریاچه‌ها، بانک ساعت جهان، کشور دارای سیستم بانکداری پیشرفته، سرزمین گاو شیرده و تولید عسل یاد می‌شود. تور اروپا با وجود دیدار از سوئیس می‌تواند بسیار شگفت‌انگیز و دلپذیر باشد چرا که در واقع بهشت روی زمین را می‌توان در این کشور دید. انتخاب تور سوئیس به عنوان یک گزینه ایده‌آل می‌تواند پاسخگوی حس کنجکاوی و هیجان مسافران علاقه‌مند به سفر باشد. این کشور با هزار کیلومتر مربع وسعت توانسته است نیاز قاره اروپا به شیر، عسل و شکلات را به بهترین نحو تامین کند و حتی به کشورهای دیگر نیز صادر نماید. مسلما بخشی از تفریح و لذت تور اروپا با تماشای منابع و زیبایی بکر و طبیعی سوئیس تکمیل می‌شود. در واقع از آنجا که بیشتر مساحت این کشور را نواحی کوهستانی تشکیل داده لذا از پتانسیل خوبی برای کشاورزی برخوردار نیست اما در عوض اکثر مزرعه‌های سوئیس به چراگاه‌های برای گاوهای شیرده و سایر چرندگان تبدیل شده است. در تور اروپا بیشتر گردشگران ممکن است جذب زیبایی‌های بی‌نظیر این کشور شوند اما عده‌ای نیز امکان دارد صنایع لبنی و پنیر فوندو سوئیس برای‌شان جذاب باشد. البته نباید فراموش کرد که سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان بوده که از نظر آزادی‌های اجتماعی، کیفیت زندگی، شاخص توسعه انسانی و رقابت‌پذیری اقتصادی، شفافیت دولتی و ... در صدر کشورهای جهان قرار دارد. این عوامل نیز از مهم‌ترین فاکتورهای جذب توریست‌ها با تور اروپا به مقصد سوئیس بوده و باعث توسعه صنعت گردشگری آن نیز شده است.


موضوعات: سفر,گردشگری,
[ بازدید : 18 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

سوغاتی هند در رز آبی

شنبه 25 تير 1401
20:16
کبری


سوغاتی هند

هند، کشور هفتاد و دو ملت یکی از کشورهای قاره آسیاست که در جنوب آن واقعا شده است. این منطقه به دلیل نزدیکی به اقیانوس و رودخانه‌های که در خود دارد از همان ابتدای تشکیل تمدن‌ها مورد توجه بشر قرار گرفت و از نخستین مکان‌هایی بود که زندگی در آن شکل گرفت. امروزه هند متقاضیان زیادی برای سفر دارد و تور هند از جمله پر تقاضا ترین تورها است. در این مطلب به بیان مطالبی در مورد این کشور پرداخته‌ایم.

هند کجاست؟

کشور هند بزرگترین کشور در جنوب آسیا است. کلمه «هند» (India) از واژه «سیندهو» که کلمه محلی برای رود «ایندوس» است برگرفته شده است. همچنین هندی‌ها از کشور خود با نام «بهارات» نیز نام می‌برند که نام یک امپراطوری افسانه‌ای در هند بوده است. تاریخ هند به سه هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد که تمدن هاراپان در دره ایندوس به وجود آمد.

قبایل آریایی فارسی زبان از آسیای میانه حدود 1700 سال قبل از میلاد در شمال غربی هند سکونت کردند که در نهایت بخش اعظمی از هند را به دست گرفتند. این کشور در سال 1950 از زیر سلطه بریتانیا خارج شد و استقلال خود را جشن گرفت. در تور هند می‌توانید از مکان‌های تاریخی این کشور نیز دیدن کنید و با تاریخ غنی آن آشنا شوید.

هند از شمال غربی با پاکستان ، از شمال با چین، بوتان ، نپال و تبت و از شمال شرقی با برمه و بنگلادش همسایه‌ است و جنوب آن نیز به اقیانوس هند می‌رسد. جغرافیای هند به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شود: فلات بلند هیمالیا ، جلگه سند و گنگ و شبه جزیره.


ایالت‌های هند

کشور هند شامل 28 ایالت است که عبارت اند از:

  • آندرا پرادش
  • آروناچال پرادش
  • آسام
  • بیهار
  • چاتیسگر
  • گوآ
  • گجرات
  • هاریانا
  • هیماچال پرادش
  • جامو و کشمیر
  • جارکاند
  • کارناتاکا
  • کرالا
  • مادیا پرادش
  • ماهاراشترا
  • مانی پور
  • مگالایا
  • میزورام
  • ناگالند
  • اوریسا
  • پنجاب
  • راجستان
  • سیکیم
  • تامیل نادو
  • تریپورا
  • اوتار پرادش
  • اوتارانچال
  • بنگال غربی

جمعیت هند

کشور هند دارای 3.2 کیلومتر مربع مساحت می‌باشد و از این نظر هفتمین کشور بزرگ دنیاست. همچنین هند با داشتن جمعیت تقریبی 1.350.000.000 نفر دومین کشور پر جمعیت جهان پس از چین است. «دهلی نو» پایتخت این کشور و شهر بمبئی با 14 میلیون جمعیت پرجمعیت‌ترین شهر آن است.

هند دارای تنوع قومیت و فرهنگ بسیاری است و برخی آن را تنها یک کشور نمی‌دانند بلکه از آن به عنوان مجموعه‌ای از کشورها یاد می‌کنند. در تور هند می‌تواند با انواع این فرهنگ‌ها از نزدیک آشنا شوید که قطعا تجربه جالبی برای شما خواهد بود. فرهنگ هند از کشورهایی مانند پاکستان، بنگلادش، سریلانکا تاثیر گرفته است. هر منطقه از هند ترکیبی از دین، فرهنگ ، طبقه اجتماعی ، زبان و تاریخ مخصوص خود را دارد که با آن شناخته می‌شود.

زبان‌های رایج در هند

یک ضرب‌المثل هندی وجود دارد که می‌گوید: «در هند در هر دو مایل آب تغییر می‌کند و در هر چهار مایل گویش». هند بیش از 1600 گویش و 24 زبان دارد که توسط میلیون‌ها نفر صحبت می‌شود. طی 800 سال تسلط ایرانیان و فارسی زبانان در هند، این کشور از فرهنگ و زبان فارسی نیز تاثیر گرفته است. زبان‌های رسمی این کشور هندی و انگلیسی هستند.

ادیان در هند

بالغ بر 80 درصد هندی‌ها هندو هستند اما آزادی مذهب‌ها در قانون اساسی این کشور یکی از قوانین مهم و جدی هند است. بنابراین ادیان مختلفی در این کشور وجود دارد. مسلمانان (14 درصد)، مسیحیان (4.2 درصد)، سیک‌ها (2 درصد)، بودائیان (0.7 درصد) و جینزها (0.5 درصد) از جمعیت هند را تشکیل می‌دهند.

بهترین زمان برای تور هند

کشور هند به دلیل گستردگی که دارد دارای تنوع آب و هوایی بسیاری نیز می‌باشد. از کوه‌های همیشه پر برف هیمالیا گرفته تا نواحی گرمسیری جنوب و غرب این کشور طیف وسیعی از آب و هوا را در این کشور به وجود می‌آورد. هند دارای چهار فصل است:

  • سرد و خشک: که ماه‌های دی تا اسفند را شامل می‌شود.
  • گرم و خشک: که ماه‌های فروردین تا خرداد را در بر می‌گیرد.
  • فصل بارش: ماه‌های تیر تا شهریور را شامل می‌شود.
  • فصل متعادل: که ماه‌های مهر تا آذر را شامل می‌شود.

بنابراین می‌توان گفت بهترین فصل برای خرید تور هند در فصل پاییز است. جاذبه های هند و همچنین فرهنگ و آداب زندگی هندیان، هر سالهخ گردشگران زیادی برای بازدید این کشور جذب میکند. به طور میانگین 1000 تا 1500 میلی‌متر باران در سال، تقریبا سراسر هند را فرا می‌گیرد که این مقدار به 2500 میلی‌متر در سواحل و ناحیه شمال شرقی هند می‌رسد. میانگین بارندگی سالانه در بنگال غربی به بیش از ۱۱ هزار میلیمتر در سال می‌رسد.

ویزای هند

برای ورود به کشور هند و استفاده از تور هند نیاز به اخذ ویزا دارید. مدت زمان لازم برای صدور ویزای تجاری هند سه روز کاری ، ویزای توریستی 4 روز کاری و سایر ویزاها 7 روز کاری می‌باشد که البته این روزها به شرط کامل بودن مدارک ارائه شده است.

آدرس سفارت هند در ایران: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان میرعماد (نبش کوچه نهم)، پلاک ۲۲

در حال حاضر تمامی ویزای هند به دو صورت حضوری و آنلاین صادر می‌شوند. برای ثبت نام آنلاین متقاضی باید به سایت ثبت نام ویزای آنلاین هند مراجعه کند و ثبت نام خود را انجام دهد. این افراد باید پس از ثبت نام نسخه پرینت شده تاییدیه ثبت نام خود را به سفارت تحویل دهند.

سوغاتی هند

یکی از بخش‌های مهم در هر سفری خرید سوغاتی و در کل خرید کردن است. در تور هند می‌توانید انواع اجناس را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف پیدا کنید. در خیابان‌های هند دست‌فروشان بسیاری وجود دارد که انوع و اقسام اجناس را می‌فروشند. همچنین مراکز خرید لوکس و زیبا نیز در هند کم نیستند. از جمله سوغاتی هند که می‌توانید به عنوان یادگاری برای عزیزان خود به یادگار آورید می‌توان به صنایع دستی سنتی هند، ساری‌های سنتی هند، گیاهان طبی، زیورآلات هندی، ادویه‌های هندی،چای هند، پارچه هند و … اشاره کرد.


موضوعات: سفر,گردشگری,
[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

سوغاتی هند در رز آبی

شنبه 25 تير 1401
20:16
کبری


سوغاتی هند

هند، کشور هفتاد و دو ملت یکی از کشورهای قاره آسیاست که در جنوب آن واقعا شده است. این منطقه به دلیل نزدیکی به اقیانوس و رودخانه‌های که در خود دارد از همان ابتدای تشکیل تمدن‌ها مورد توجه بشر قرار گرفت و از نخستین مکان‌هایی بود که زندگی در آن شکل گرفت. امروزه هند متقاضیان زیادی برای سفر دارد و تور هند از جمله پر تقاضا ترین تورها است. در این مطلب به بیان مطالبی در مورد این کشور پرداخته‌ایم.

هند کجاست؟

کشور هند بزرگترین کشور در جنوب آسیا است. کلمه «هند» (India) از واژه «سیندهو» که کلمه محلی برای رود «ایندوس» است برگرفته شده است. همچنین هندی‌ها از کشور خود با نام «بهارات» نیز نام می‌برند که نام یک امپراطوری افسانه‌ای در هند بوده است. تاریخ هند به سه هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد که تمدن هاراپان در دره ایندوس به وجود آمد.

قبایل آریایی فارسی زبان از آسیای میانه حدود 1700 سال قبل از میلاد در شمال غربی هند سکونت کردند که در نهایت بخش اعظمی از هند را به دست گرفتند. این کشور در سال 1950 از زیر سلطه بریتانیا خارج شد و استقلال خود را جشن گرفت. در تور هند می‌توانید از مکان‌های تاریخی این کشور نیز دیدن کنید و با تاریخ غنی آن آشنا شوید.

هند از شمال غربی با پاکستان ، از شمال با چین، بوتان ، نپال و تبت و از شمال شرقی با برمه و بنگلادش همسایه‌ است و جنوب آن نیز به اقیانوس هند می‌رسد. جغرافیای هند به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شود: فلات بلند هیمالیا ، جلگه سند و گنگ و شبه جزیره.


ایالت‌های هند

کشور هند شامل 28 ایالت است که عبارت اند از:

  • آندرا پرادش
  • آروناچال پرادش
  • آسام
  • بیهار
  • چاتیسگر
  • گوآ
  • گجرات
  • هاریانا
  • هیماچال پرادش
  • جامو و کشمیر
  • جارکاند
  • کارناتاکا
  • کرالا
  • مادیا پرادش
  • ماهاراشترا
  • مانی پور
  • مگالایا
  • میزورام
  • ناگالند
  • اوریسا
  • پنجاب
  • راجستان
  • سیکیم
  • تامیل نادو
  • تریپورا
  • اوتار پرادش
  • اوتارانچال
  • بنگال غربی

جمعیت هند

کشور هند دارای 3.2 کیلومتر مربع مساحت می‌باشد و از این نظر هفتمین کشور بزرگ دنیاست. همچنین هند با داشتن جمعیت تقریبی 1.350.000.000 نفر دومین کشور پر جمعیت جهان پس از چین است. «دهلی نو» پایتخت این کشور و شهر بمبئی با 14 میلیون جمعیت پرجمعیت‌ترین شهر آن است.

هند دارای تنوع قومیت و فرهنگ بسیاری است و برخی آن را تنها یک کشور نمی‌دانند بلکه از آن به عنوان مجموعه‌ای از کشورها یاد می‌کنند. در تور هند می‌تواند با انواع این فرهنگ‌ها از نزدیک آشنا شوید که قطعا تجربه جالبی برای شما خواهد بود. فرهنگ هند از کشورهایی مانند پاکستان، بنگلادش، سریلانکا تاثیر گرفته است. هر منطقه از هند ترکیبی از دین، فرهنگ ، طبقه اجتماعی ، زبان و تاریخ مخصوص خود را دارد که با آن شناخته می‌شود.

زبان‌های رایج در هند

یک ضرب‌المثل هندی وجود دارد که می‌گوید: «در هند در هر دو مایل آب تغییر می‌کند و در هر چهار مایل گویش». هند بیش از 1600 گویش و 24 زبان دارد که توسط میلیون‌ها نفر صحبت می‌شود. طی 800 سال تسلط ایرانیان و فارسی زبانان در هند، این کشور از فرهنگ و زبان فارسی نیز تاثیر گرفته است. زبان‌های رسمی این کشور هندی و انگلیسی هستند.

ادیان در هند

بالغ بر 80 درصد هندی‌ها هندو هستند اما آزادی مذهب‌ها در قانون اساسی این کشور یکی از قوانین مهم و جدی هند است. بنابراین ادیان مختلفی در این کشور وجود دارد. مسلمانان (14 درصد)، مسیحیان (4.2 درصد)، سیک‌ها (2 درصد)، بودائیان (0.7 درصد) و جینزها (0.5 درصد) از جمعیت هند را تشکیل می‌دهند.

بهترین زمان برای تور هند

کشور هند به دلیل گستردگی که دارد دارای تنوع آب و هوایی بسیاری نیز می‌باشد. از کوه‌های همیشه پر برف هیمالیا گرفته تا نواحی گرمسیری جنوب و غرب این کشور طیف وسیعی از آب و هوا را در این کشور به وجود می‌آورد. هند دارای چهار فصل است:

  • سرد و خشک: که ماه‌های دی تا اسفند را شامل می‌شود.
  • گرم و خشک: که ماه‌های فروردین تا خرداد را در بر می‌گیرد.
  • فصل بارش: ماه‌های تیر تا شهریور را شامل می‌شود.
  • فصل متعادل: که ماه‌های مهر تا آذر را شامل می‌شود.

بنابراین می‌توان گفت بهترین فصل برای خرید تور هند در فصل پاییز است. جاذبه های هند و همچنین فرهنگ و آداب زندگی هندیان، هر سالهخ گردشگران زیادی برای بازدید این کشور جذب میکند. به طور میانگین 1000 تا 1500 میلی‌متر باران در سال، تقریبا سراسر هند را فرا می‌گیرد که این مقدار به 2500 میلی‌متر در سواحل و ناحیه شمال شرقی هند می‌رسد. میانگین بارندگی سالانه در بنگال غربی به بیش از ۱۱ هزار میلیمتر در سال می‌رسد.

ویزای هند

برای ورود به کشور هند و استفاده از تور هند نیاز به اخذ ویزا دارید. مدت زمان لازم برای صدور ویزای تجاری هند سه روز کاری ، ویزای توریستی 4 روز کاری و سایر ویزاها 7 روز کاری می‌باشد که البته این روزها به شرط کامل بودن مدارک ارائه شده است.

آدرس سفارت هند در ایران: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان میرعماد (نبش کوچه نهم)، پلاک ۲۲

در حال حاضر تمامی ویزای هند به دو صورت حضوری و آنلاین صادر می‌شوند. برای ثبت نام آنلاین متقاضی باید به سایت ثبت نام ویزای آنلاین هند مراجعه کند و ثبت نام خود را انجام دهد. این افراد باید پس از ثبت نام نسخه پرینت شده تاییدیه ثبت نام خود را به سفارت تحویل دهند.

سوغاتی هند

یکی از بخش‌های مهم در هر سفری خرید سوغاتی و در کل خرید کردن است. در تور هند می‌توانید انواع اجناس را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف پیدا کنید. در خیابان‌های هند دست‌فروشان بسیاری وجود دارد که انوع و اقسام اجناس را می‌فروشند. همچنین مراکز خرید لوکس و زیبا نیز در هند کم نیستند. از جمله سوغاتی هند که می‌توانید به عنوان یادگاری برای عزیزان خود به یادگار آورید می‌توان به صنایع دستی سنتی هند، ساری‌های سنتی هند، گیاهان طبی، زیورآلات هندی، ادویه‌های هندی،چای هند، پارچه هند و … اشاره کرد.


موضوعات: سفر,گردشگری,
[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با تور کنیا در رز آبی

يکشنبه 12 تير 1401
0:15
کبری

تور کنیا


کنیا قدرتمند ترین کشور شرق آفریقا از لحاظ اقتصادی است و همچنین کشوری با درآمد متوسط است که به سرعت در حال پیشرفت می باشد. آسمونی در این بخش برای شما عزیزان به ویژه برای آن دسته از عزیزانی که قصد سفر به کنیا با تور را دارند، راهنمای تور کنیا ، جاذبه های تور کنیا ، دیدنی های تور کنیا ، نکات تور کنیا و ... را منتشر می کند.

گشت و گذار در تور کنیا

جغرافیای کنیا متنوع است. این کشور دارای خط ساحلی اقیانوس هند می باشد و داخل آن پر از دشت های وسیع و تپه های متعدد است. مرکز و غرب کنیا با دره ریفت کنی شناخته می شود که مرتفع ترین کوه های کشور یعنی کوه کنیا و کوه الگون نیز در مرز بین کینیا و اوگاندا قرار دارد. جنگل کاکامگا در غربی کنیا بقایایی از جنگل‌های بارانی آفریقای شرقی است. جنگل بزرگتری به نام مائو بزرگ‌ترین مجموعه جنگلی در شرق آفریقاست.

مختصری از تاریخ

ساکنان ابتدایی کنیا، جامعه شکارچی-گردآورنده بودند. در 800 سال بعد از میلاد، عرب ها به کنیا آمدند و فرهنگ تلفیقی سواهیلی را با ساکنین بومی کنیا تشکیل دادند. اولین شخص اروپایی که به کنیا وارد شد واسکا دا گاما بود که به تاریخ 1498 بر می گردد. بعد از آن برای دویست سال پرتغالی ها سواحل کنیا را حکمرانی کردند. کنیا بعدها تحت سلطه انگلیس نیز در آمد که تا سال های زیادی حکومت انگلیس بر آن حکمرانی می کرد و بعد از آن نیز افراد زیادی این کشور را به تسخیر در آورند. به هر حال جنبش استقلال آفریقا در سال 1961 موفق شد که اتحادیه ملی کنیا را شکل دهد. در نهایت کنیا در 12 دسامبر 1963 به استقلال رسید.


آب و هوای کنیا

آب و هوای کنیا معتدل است. در مناطق ساحلی هوای گرم اما مرطوبی را خواهید دید، درحالی که در شمال و شمال شرقی هوا نسبتا خشک و گرم است. آفتاب در این کشور بسیار سوزان است به همین دلیل در بیشتر فصول سال مردم با لباس های خنک و تابستانی در رفت و آمدند. سردترین ماه ها فوریه تا مارچ و گرم ترین ماه ها ژوئیه تا آگوست است.

بهترین زمان سفر به کنیا

حیات وحش کنیا بین تیر تا مهر بیشتر دیده می شوند و کل های یالدار و گورخرها در مهاجرتشان در ماه مرداد به ماسای می رسند و تا مهر زمانی که به سرنگتی تانزانیا می روند، آنجا می مانند. دیدن حیات وحش در تمام سال خوب است اما در پارک ملی های مختلف، زمان های خاصی گردشگر بیشتری به خود جذب می کنند.

بهترین زمان برای تور کنیا به طور کلی: ژوئن تا اکتبر، ژانویه تا فوریه (همه پارک ها)

فصل اوج گردشگری تور کنیا: تیر تا آبان، دی و بهمن(بعضی از پارک ها به خصوص ماسایی مره، امبوسلی و دریاچه ناکورو بسیار شلوغ هستند)

فصل افول گردشگری تور کنیا: اسفند تا اردیبهشت (برخی از اردوگاه ها و کمپ ها در مناطق با بارش زیاد بسته خواهند بود)

بهترین آب و هوا برای تور کنیا: تیر تا مهر (باران به ندرت می بارد)

بدترین آب و هوا برای تور کنیا: اسفند، فروردین و اردیبهشت (اوج فصل بارانی)


موضوعات: سفر,گردشگری,
[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله برترین ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]