۱۵ مدل کیف که از سال‌های ۱۹۳۰-۲۰۰۲ ماندگار شدند

سه شنبه 17 ارديبهشت 1398
15:18
کبری

مدل کیف

امروزه خرید کیف در بین مدل های زیاد موجود در بازار کار سختی است ، اما زمانی مدل کیف محدودتر و محدوده انتخاب کمتر بود و خرید کیف آسان تر . با ما همراه باشید تا کیف‌های ماندگار جهانی را با هم بررسی کنیم.

  • لویی ویتون مدل اسپیدی

نام لاتین Louis Vuitton-Speedy

تولید و طراحی سال ۱۹۳۰

این مدل کیف زنانه که به شکل استوانه است . با چندین طرح‌ مختلف لویی ویتون ارائه شده است.جنس آن چرمی می‌باشد. دارای دو بند کوتاه و یک بند بلند است.سایز کوچک آن برای استفاده هر روزه مناسب است و سایزهای بزرگترش برای سفر و کری آن (باری که مسافر همراه خود به داخل هواپیما می‌برد و تحویل بار هواپیما نیست.خود مسافر آن را حمل می‌کند.) مناسب می‌باشد.

کیف معروف

  • گویارد مدل سنت لوییس

نام لاتین Goyard- Saint Louis

تولید و طراحی سال ۱۹۳۵

این مدل کیف به شکل ذوزنقه و جنس آن چرم می‌باشد. انواع طرحدار و ساده آن با رنگ بندی مختلف ارائه شده است. کیف کوچک که از بند آن آویزان است این مدل کیف را در آن دوران منحصر به فرد کرده است. استفاده‌های مختلفی از جمله روزمره و ساحلی و مسافرتی دارد.

کیف معروف

  • هرمس مدل کلی

نام لاتین Hermes-Kelly

تولید و طراحی سال ۱۹۴۷

این مدل کیف که از کیف‌های بسیار لوکس و گران قیمت برند هرمس می‌باشد. این کیف اولین بار به رنگ اصلی برند هرمس که نارنجی است تولید شد و در حال حاضر طیف رنگی وسیعی از آن در دسترس است.یک بند بلند و دو بند کوتاه دارد. جنس آن چرم می‌باشد. بندی با نشان هرمس به دسته آن متصل است. دارای قفل و کلید می‌باشد و بند رویی آن از روی در چرمی با زوایای صاف عبور کرده است.

کیف معروف

  • گوچی مدل بامبو

نام لاتین Gucci-Bamboo

تولید و طراحی سال ۱۹۴۷

این مدل کیف دسته‌ای از چوب بامبو به شکل منحنی دارد. کیف چرم است. دسته‌ای بلند و دو دسته کوتاه از چوب بامبو دارد. در طیف وسیعی از رنگ یافت می‌شود.

کیف معروف

  • شنل مدل ۲٫۵۵

نام لاتین Chanel-2.55

تولید و طراحی سال ۱۹۵۵

این مدل از برند شنل معروف ترین کیف این برند و مدل کیف کلاسیک است. جنس این کیف چرم و بند آن از ترکیب فلز و چرم است. دوخت لوزی شکل بر روی آن یکی از ابداعات آن دوره بود. در آن یک سگک طلایی که با لوگو شنل تزئین شده است باز و بسته می‌شود. برای استفاده روزمره و شیک مناسب است.

کیف معروف

  • گوچی مدل جکی

نام لاتینGucci-Jackie

تولید و طراحی سال۱۹۶۱

ترکیب پارچه و چرم در این مدل کیف به چشم می‌خورد. شکل آن مانند ذوزنقه‌ای است که از یک طرف به دایره‌ای رسیده است. دارای یک بند دوشی می‌باشد.

کیف معروف

  • سنت لوران مدل مونوگرام

نام لاتین Saint Laurent-Monogramme

تولید و طراحی سال ۱۹۶۱

این کیف یکی از شیک ترین و ماندگار ترین کیف‌ها است. هنوز از طرح این کیف استفاده می‌شود. برای موقعیت‌های شیک مناسب است. سایز کوچک آن به علت سبکی کاربرد بالایی دارد.

کیف معروف

  • لوئو مدل آمازونا

نام لاتین Loewe-Amazona

تولید و طراحی سال۱۹۷۵

این کیف به شکل مستطیلی عمودی است و در آن از چرم استفاده شده است. برای تزئینات این کیف چرم استفاده شده است که در برخی مدل‌ها همرنگ چرم روی کیف می‌باشد. برای استفاده روزمره و قرارهای کاری بسیار مناسب است.

کیف معروف

  • هرمس مدل بیرکین

نام لاتین Hermes-Birkin

تولید و طراحی سال۱۹۸۴

این مدل بسیار شبیه به مدل کلی از همین برند می‌باشد. با تغییرات جزئی مانند قسمتی که در کیف بسته می‌شود که به شکل دالبری است. همچنین محل قفل و بند هرمس نیز تغییر کرده است.

کیف معروف

  • ونسا برونو مدل سکویین کاباس

نام لاتین Vanessa Bruno-Sequins Cabas

تولید و طراحی سال۱۹۹۲

این مدل کیف به شکل ذوزنقه و جنس آن پارچه می‌باشد. انواع طرحدار و ساده آن با رنگ بندی مختلف ارائه شده است. تزئینات آن پولک هستند.استفاده‌های مختلفی از جمله روزمره و ساحلی و کیف مسافرتی دارد.

کیف معروف

  • لانگ چمپ مدل لوپیاژ

نام لاتینLongchamp-Le Piage

تولید و طراحی سال ۱۹۹۳

این مدل کیف نیز به شکل ذوزنقه با گوشه‌های تیز تری طراحی شده و جنس آن پارچه می‌باشد. انواع طرحدار و ساده آن با رنگ بندی مختلف ارائه شده است. نکته قابل توجه در این کیف تاشو و سبک بودن آن است. به طوری که بزرگترین سایز آن نیز به شکل یک مستطیل تا شده و به اندازه یک کف دست می‌شود. استفاده‌های مختلفی از جمله روزمره و ساحلی و مسافرتی دارد.

کیف معروف

  • دیور مدل لیدی دیور

نام لاتینDior-Lady Dior

تولید و طراحی سال ۱۹۹۵

این مدل از برند دیور معروف ترین کیف این برند و کلاسیک است. جنس این کیف چرم و بند آن از ترکیب فلز و چرم است. دوخت طرحدار برروی آن مانند کیف شنل از ترندهای آن دوره بوده است. در آن یک سری حروف برند دیور به شکل آویز بر روی یک دسته به چشم می‌خورد. برای استفاده روزمره و شیک مناسب است.

کیف معروف

  • فندی مدل باگت

نام لاتینFendi-Baguette

تولید و طراحی سال۱۹۹۷

این کیف به شکل مستطیلی عمودی است و در آن از چرم و پارچه استفاده شده است. برای باز و بسته شدن آن برروی در کیف یک سگک چرمی قرار داده شده است. بند کوتاهی دارد که با سگک به دو طرف کیف متصل است. برای استفاده روزمره و قرارهای کاری بسیار مناسب است.

کیف معروف

  • بالنسیاگا مدل سیتی

نام لاتینBalenciaga-City

تولید و طراحی سال۲۰۰۰

این کیف به شکل مستطیلی عمودی است که قسمتی از یک دایره از داخل آن خالی شده است . جنس آن چرمی است. تزئینات آن برروی کیف چند سگک چرمی، بند چرمی که از زیپ‌ها آویزان است و مهره‌های فلزی می‌باشد.دارای دو بند کوتاه و یک بند بلند است. جیب کوچکی برروی کیف وجود دارد. برای استفاده روزمره و قرارهای کاری بسیار مناسب است.

کیف معروف

  • مالبری مدل بیزواتر

نام لاتینMulberry-Bayswater

تولید و طراحی سال ۲۰۰۲

این کیف به شکل مستطیلی عمودی است و در آن از چرم استفاده شده است. برای باز و بسته شدن آن برروی در کیف یک سگک فلزی قرار داده شده است. دارای دو بند کوتاه است. برای استفاده روزمره و قرارهای کاری بسیار مناسب است.

کیف معروف


[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله برترین ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]