معرفی محصولات آرایشی بهداشتی بورژوا برای خانم‌ها

چهارشنبه 22 خرداد 1398
16:20
کبری

برند بورژوا BOURJOIS در سال ۱۸۶۳ در یکی از بلوار های بزرگ منطقه تئاتری پاریس تشکیل شد. محصولات آرایشی و بهداشتی بورژوا اولین بار توسط جوزف آلبرت پانسین بازیگر تئاتری که اولین موسس این برند بود به بازار عرضه شد. سال ۱۸۶۸ آلبرت پانسین حق امتیاز محصولات خود را به الکساندر ناپلون بورژوا واگذار کرد. بورژوا BOURJOIS در سال ۱۸۹۷ با عرضه‌ی پودر برنج که برای نرمی پوست استفاده می‌شد برای اولین بار در بازار جهانی، مورد استقبال بانوان قرار گرفت. از همان زمان بورژوا به عنوان یک مارک آرایشی بین‌المللی شناخته شد. اکنون برند بورژوا BOURJOIS با ۱۵۰ سال قدمت، یکی از برندهای مطرح لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در سراسر دنیا به فروش می‌رساند.

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat

کرم‌پودری که توسط کمپانی بورژوآ تولید شده با نام «Air Mat» شناخته شده است که ماندگاری آن تا ۲۴ ساعت روی پوست شما ثابت خواهد ماند و از SPF برخوردار است. شرکت فرانسوی بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۷ آغاز کرده و اولین محصولی را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده می‌شد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بین‌المللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است. کرم پودر ی که رنگ آن با رنگ پوست شما مشابه باشد و پوشش مناسب داشته باشد یکی از عوامل انتخاب خواهد بود؛ کرم‌پودر بورژوآ هماهنگ با رنگ پوست شما خواهد بود و از آن به‌عنوان یک زیرساز می‌توانید استفاده کنید. این کرم‌پودر ضمن محافظت از پوست شما در مقابل اشعه‌ی مضر نور خورشید از ماندگاری بالایی برخوردار بوده که تا ۲۴ ساعت اثر آن روی پوست شما خواهد ماند.

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix شماره 53 حجم 30 میلی لیتر

کرم پودر هلثی میکس بورژوا، با پوشانندگی بالای خود، چهره را بدون خستگی جلوه داده و ظاهری شاداب به آن می دهد. فرمولاسیون این محصول ترکیبی از میوه های متنوع است که هر یک با خاصیت منحصر به فرد خود، در ایجاد یک ظاهر سالم تاثیر گذار است.

ریمل بورژوآ

ریمل بورژوآ

زمانی آرایش چشم تاثیر خود را نشان خواهد داد که با دقت و با توجه به در نظر گرفتن حالت چشم انجام شود، یکی از ملزومات آرایشی که در نشان دادن حالت اصلی چشم نقش دارد استفاده از ریمل است. ریمل مدل «Twist Up The Volume Ultra Black» توسط کمپانی بورژوآ به بازار عرضه شده است که نه تنها به مژه‌هایتان حجم می‌دهد بلکه در افزایش طول مژه دخیل است. شرکت فرانسه بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۷ آغاز کرده و اولین محصولی را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده می‌شد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بین‌المللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است. این محصول با یک برس اما با دو حالت مختلف طراحی شده است، به طوری‌که سر آن را با یک پیچش چرخانده و فرم برس تغیر می‌کند که دارای عملکرد متفاوت روی مژه خواهد بود. برس این محصول از نوع ژله‌ای است و از چسبندگی مژه‌ها به هم خودداری می‌کند، به‌صورت یکدست در سطح مژه‌هایتان پخش می‌شود.

کانسیلر بورژوآ

کانسیلر بورژوآ مدل Healthy Mix شماره 53

کانسیلر بورژوآ مدل Healthy Mix، نشانه های خستگی بر روی صورت را برطرف می نماید و بلافاصله پس از استفاده تاثیر آن قابل مشاهده است. این محصول دارای یک اپلیکاتور ویژه با سری فوق العاده نرم است که با فرمولاسیون بسیار سبکی که این محصول دارد جلوه ای کاملاً طبیعی برای پوست ایجاد می کند. پوشانندگی این محصول بالا بوده و با مقدار کمی از مایع آن،نتیجه مطلوبی حاصل می گردد و در نهایت پوستی یک دست و شفاف به ارمغان می آورد. این کانسیلر حاوی رنگدانه های قوی می باشد که به خوبی سیاهی دور چشم را می پوشاند همچنین می تواند لکه های قرمز و جای جوش را بطور کامل بپوشاند.

تستر ادو تویلت زنانه بورژوآ

تستر ادو تویلت زنانه بورژوآ مدل Glamour Fantasy حجم 50 میلی لیتر

تستر ادو پرفیوم زنانه بورژوآ مدل Glamour Lovely حجم ۵۰ میلی‌ لیتر رایحه شیرین و خوراکی دارد و با اولین اسپری از این عطر شمیم میوه را حس خواهید کرد. با گذشت زمان عطر خوش گل رز و یاسمن حسی زیبا و دل انگیز برای شما رقم خواهد زد که با فرارسیدن رایحه مشک به عنوان نت پایانی به تدریج از عطر این گل ها کم خواهد شد و شادابی حاصل از استشمام مشک به سراغ شما خواهد آمد.

ریمل حجم دهنده بورژوآ

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Beauty Full Volume X10

ریمل مژه از برند خوش‌نام بورژوآ مدل «Beauty Full Volume» بوده که از نوع ریمل‌های حجم‌دهنده و حاوی ویتامین B5 است. شرکت فرانسه بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۷ آغاز کرده و اولین محصولی را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده می‌شد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بین‌المللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است. این محصول با داشتن ویتامین B5 که جزو ویتامین‌های محلول در آب هستند و برای چشم‌هایی که حساس هستند مناسب بوده و با توجه به برند نگرانی شما را در رابطه با قرمزی و اشک افتادن چشم رفع کرده است.

ریمل حجم دهنده بورژوآ

ریمل

برای داشتن آرایش با تاثیرگذاری زیاد، باید آرایش را گام به گام انجام داد تا نتیجه‌‌ی دلخواه را بگیریم. آرایش چشم جزو اصلی‌ترین نوع آرایش به شمار می‌آید و باید اصول آن را بدانیم تا فرم و حالت اصلی چشم را با آرایش زیباتر کنیم. شرکت بورژوآ ریمل مدل «Volume Glamour Max Difinition» را به بازار جهانی معرفی کرده است که در سری ریمل‌های حجم‌دهنده قرار دارد و برای آن دسته از افرادی کاربرد دارد که مژه‌های کم‌پشت و کوتاهی دارند.

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix

کرم پودر بورژوا مدل Healthy Mix، انتخابی مناسب برای یکدست کردن پوست بدون ایجاد سنگینی است. این کرم پودر حاوی ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین‌ها جهت افزایش شفافیت پوست و رفع فوری نشانه‌های خستگی از چهره است. این محصول با قابلیت آبرسانی به لایه فوقانی اپیدرم، رطوبت پوست را تا ۲۴ ساعت حفظ می‌کند و قرمزی و تیرگی‌های پوست صورت را به طور قابل ملاحظه‌ای در تمام طول روز برطرف می‌کند. بافت این محصول سبک بوده و به‌خوبی روی پوست می‌نشیند و با آن هماهنگ می‌شود. این محصول حاوی ترکیبی از رایحه‌‌های میوه است که حس خوشایند استفاده از این کرم پودر را دوچندان می‌کند. یک کرم پودر باکیفیت می‌تواند پوستی صاف و یکدست برایتان به همراه داشته باشد. زمینه ای مناسب برای آرایشی بی‌عیب و نقص. کرم پودر بورژوا فاقد چربی با بافتی ابریشمی و اثری طبیعی روی پوست ، پوست شما را یکدست می کند.

پنکیک روشن بورژوآ

پنکیک روشن بورژوآ

برای داشتن یک آرایش ایده‌آل از چه لوازم آرایشی باید استفاده کرد که حکم تثبیت‌کننده را روی پوست ایجاد کند و آرایشی گیرا و تاثیرگذار داشته باشیم؛ استفاده از پنکیک با اصول استفاده درست به شما کمک خواهد کرد. محصولی که توسط شرکت بورژوا «Bourjois» تولید شده مدل Healthy Balance است که ماندگاری ۱۰ ساعته را روی پوست تضمین می‌کند. این محصول با داشتن مواد غنی شده از میوه‌های درمانی جهت حفظ و بازگرداندن توازن پوست کاربرد دارد. شرکت بورژوآ فرانسه در تولید محصولات خود با توجه به تکنولوژی روز دنیا پیش رفته است و هدف این برند تولید محصولات با بهترین مواد اولیه و کیفیت مرغوب خواهد بود. استفاده از پنکیک در تثبیت آرایش شما نقش دارد و اگر بخواهیم آرایشمان ماندگار باشد باید حتما از پدهای مخصوص به این‌کار استفاده شود. پنکیک به پوست حالتی صاف، مات و یکدست می‌دهد که معمولا در آخرین مرحله آرایش استفاده می‌شود تا چربی اضافه‌ای که رو پوست ممکن است شاهد آن باشید را بگیرد.

رژ گونه بورژوا

رژ گونه بورژوا مدل 33 Lilas D'OR

رژگونه‌ها در دو نوع پودری و کرمی توسط تولیدکنندگان مختلف تولید می‌شوند،پرکاربردترین نوع پودری است که حالت طبیعی و جذب چربی پوست را عهده‌دار است. رژگونه بورژوآ از نوع پودری دارای بافت سبک و نرم، همچنین حاوی رایحه‌ی گل رز است. شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی بورژوآ با چندین سال سابقه در این زمینه توانسته نظر اکثر مشتریان را به خود جلب کند و محصولات خود را با بهترین کیفیت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد تا نیاز پوست را تامین کند. خیلی از خانم‌ها استفاده از رژگونه را در برنامه روزانه خود دارند حتی اگر هیچ آرایشی هم نداشته باشند با استفاده از رژگونه چهره‌ی خود را بشاش خواهند کرد. این محصول دارای آینه و برس است که ابعاد کوچک در هر نوع کیف آرایشی جای داده می‌شود. رزگونه بورژوا دارای تن نارنجی است که این تن رنگ برای گونه ها کاملاً مناسب است البته نباید در رژگونه زدن زیاده‌روی کرد چون چهره‌تان را مصنوعی خواهد کرد. یکی از معیارهای انتخاب رژگونه سازگاری آن با رنگ پوست خواهد بود که می‌توان رنگ آن را با سایه‌چشم و حتی رژلب خود نیز ست کرد.

ریمل حجم دهنده بورژوآ

ریمل حجم دهنده بورژوآ

ریمل محصولی آرایشی است که معمولاً به‌منظور ضخیم شدن یا افزایش حجم مژه استفاده می‌شود. کمپانی بورژوآ ریمل «Volume Glamour» را تولید کرده که از نوع ریمل‌های حجم‌دهنده و حاوی موم طبیعی است. شرکت فرانسه بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۷ آغاز کرده و اولین محصولی را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده می‌شد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بین‌المللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است. این محصول در فرمول‌های مختلف و در حالت مایع در دسترس مصرف کننده قرار دارد. با افزایش تقاضای مصرف این محصول، امروزه تنوع بی‌شماری توسط تولیدکنندگان مختلف به بازار عرضه شده است و مصرف‌کننده حق انتخاب زیادی دارد. این محصول با داشتن موم طبیعی در انعطاف پذیری مژه‌ها نقش داشته است و مژه‌ها را خشک نکرده تا سنگینی و خستگی رو پلکتان احساس نکنید.

پالت سایه چشم بورژوا

پالت سایه چشم بورژوا مدل M717

رنگ های موجود در پالت سایه چشم چهارتایی بورژوا مدل Smoky Stories هماهنگی بسیار مناسبی با یکدیگر دارند و با وجود یک رنگ اکلیلی در بین آنها می توان جلوه ای براق بر روی پلک ها ایجاد نمود. یک اپلیکیتور نیز در جعبه موجود است که به راحتی استفاده از سایه کمک می نماید.

کانسیلر بورژوآ

کانسیلر بورژوآ مدل Blur The Lines شماره 01

کانسیلر استیکی بورژوآ مدل Blur The Lines، دارای رنگدانه‌‎ های فراوان است که باعث پوشانندگی بالاتر می شود، بنابراین تمام لک های کوچک، قرمز و کک و مک را به بطور کامل پوشش می دهد. این محصول پس از استفاده، چین و چروک های دور چشم را محو کرده و بافتی نرم، طبیعی و صاف را برای شما به ارمغان می آورد این کانسیلر رطوبت پوست را حفظ می کند و برای انواع پوست مناسب می باشد. همچنین از این محصول می توانید برای پوشاندن نواقص پوستی کل صورت نیز استفاده کنید.


[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله برترین ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]